Regndans

Jag är sliten idag. Tre timmars träning på manöverbanan och himlen öppnade sig. Blöt och kall kom jag hem till Micke som var ledig. Han hade spolat upp ett varmt bad och tog hand om mig på bästa sätt, jag är så lyckligt lottad. Det borde varit tvärtom idag med tanke på att det faktiskt är Mickes födelsedag idag! Vi ska ha födelsedagsfika här på lördag och jag ska baka lite bullar och kanske något roligt från Leilas kokbok. Tårtor är jag inget vidare bra på eller jag har aldrig försökt så jag vet inte men vi ska beställa i vilket fall. Ikväll blir det tacos (inte jag som har bestämt, tycker fortfarande att det luktar lite strumpa om tacos) och en flaska Italienskt rödvin, mm, det sistnämnda ska bli gott :). Nämnde jag att jag la ner hojjen idag på lektionen också? Det märkliga var att jag sprang sedan över den och sen fortsatte springa en bit...märkligt beteende.

(Bilden är inte från idag)


Bye!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hälsa grattis till Micke! O vad har du gjort med dina strumpor om dom luktar tacos;-)kraaam

2009-06-03 @ 22:10:18
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: WaTS

Jag tycker du ska baka tårta på lördag... jag är övertygad om att du skulle göra en jättegod tårta :). O så ett stort grattis till Micke!

2009-06-04 @ 08:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0