tisdag

Kom precis hem från jobbet, har cyklat idag och det blev varmt kan jag lova. Det gäller att få upp flåset lite nu innan semestern och gärna lite styrketräning på det så man är i god form inför långa turer. Hoppas vädret vänder bara, men jag tror det ser lovande ut :). Strax ska jag laga lite middag och idag blir det pastasås med kyckling, creméfraiche (paprika chilli), paprika, purjo, tomater. Imorse när jag skulle gå till jobbet blev det halt under conversen kan jag lova, halkade nämligen på en halv råtta blandad med kattspya och katthår, den var väl planterad precis utanför ytterdörren, så duktiga så ;).


Är sugen på att ta en hojjtur med vädret är så ostadigt, himlen kan ju öppna sig om man har otur. Men jag ska väl bänka mig framför tv4 nu istället och följa dokumentärerna om MJ, och ikväll sänder de även live från minnesstuden som börjar kl: 19.30.

Det var allt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0