En packad paj

Kom hem från jobbet för en stund sen och nu sitter jag bara och slösurfar lite. Ska ta mig något att äta och sen är det dags för Glamour, haha. Utomhusbio ikväll men just nu regnar det faktiskt här. Tänkte vi skulle gå nästa vecka när de visar "Allt flyter", tror den kan vara riktigt rolig faktiskt.
Idag hämtade jag hojjen på Beviks då jag har lämnat in den på 600-mils service. Den kändes som ny när jag hämtade den med lite nya delar och bytt olja. Jag var tvungen att byta min handbroms och fotpedal eftersom jag hade kraschat lite, men nu ska jag väl förhoppningsvis kunna hålla mig kvar.

Hotellet i Falun är bokat och klart så det blir en tripp dit i slutet av juli för att möta upp Jörgen som kör från Järpen ner till Linköping. Vi ska passa på att gå en rundtur i Falu koppargruva när vi är där också. Blir en lång tur på hojjarna :).

Längtar efter min semester som börjar efter nästa vecka, det ska bli såå skönt. Kul att Cat kommer att tillbringa en tid i Sverge också så vi hinner hitta på något.

Jag gillar den här bilden, synd bara att den blev så oskarp.


Tindra
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0