Bye bye Kawasaki

Det är med sorg i hjärtat som jag troligtvis kommer sälja min fina Kawasaki idag. Bara en timme efter att jag lade ut annonsen igår ringer en kille från Malmö som är jätteintresserad. Han kommer hit idag runt 3 och han säger redan nu att han ska ha den till 100 %. Ska tvätta och vaxa den strax så att den verkligen visar sin bästa sida :). Det var ju den hojjen som tog mig till kortet! Om jag fick bestämma skulle jag ha kvar den men det blir lite trångt i garaget och lätt oekonomiskt i längden ;).


Ikväll ska vi gå ut och äta på Olympia eller Kniv & Gaffel, får se vad det blir men vad vi än bestämmer oss för kommer det att bli myyysigt :). Nu är det dags för en powerwalk, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0