1 dag kvar tills semester

Fy vilket väder! Nu ser det inte längre lovade ut till vår mctur på måndag :/. Har stått i närmare 20 min med Dess i regnet och väntat på bussen och det är kallt ute, hade behövt ett par vantar! Idag har varit en intressant och rolig dag på jobbet och lite galen och ledsam också ;) Vi är ett bra team vi fyra, en god blandning av det mesta :). Ringde och beställde tid för mina naglar imorgon 13.15, ska göra förstärkning med fransk manikyr, mycket trevligt. På lördag kommer tjejerna hit på fika runt 13, får se vad jag ska bjuda på men tyvärr måste jag säga att det blir nog inte hembakat denna gång.
Nu ska jag hoppa in i duschen, jag ser ut som en blöt katt som har dragits fram och tillbaka i en av vattenpölarna här ute på gatan, ja, ni kan ju föreställa er. Systerbarnen kom precis in till Linköping så jag ska träffa de en sväng ikväll, och nästa vecka har vi fyra bokat biljetter till Potter, det ser jag fram emot.



 Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0