Vecka 4

Ny vecka och måndagar är alltid måndagar. Har blivit lite dålig uppdatering över helgen så det är väl på tiden att jag skriver några rader. Idag blev det träning efter jobbet och nu väntar jag på att maten ska bli klar, Micke har gjort fetaostbiffar och någon potatis i ugnen, ser väldigt gott ut. Imorgon blir det fika med girlsen efter jobbet, mkt trevligt :). Jag känner av lite ont i halsen men jag vägrar bli sjuk, inget för mig, jag har ju redan haft mitt. 
Just det, jag beställde fickurs-halsbandet från cocoo och jag måste säga att jag blev dessvärre missnöjd, stämde inte alls överens med bilden, jag har skrivit ett mejl till de inte för att jag vet vad jag ville ha ut av det, har inte bestämt mig för om jag ska behålla det eller ej. 
Idag myntade Nadja uttrycket; - Jag är såå hungrig att det känns som magen äter sig själv. Och det stämmer så bra, har haft den känslan två ggr idag, tur att jag fick i mig en banan innan träningen. Näe nu måste jag hugga in på maten här innan det händer igen ;).

Uppskattande ord värmer och förgyller dagen.


Ha det gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Jenny Syster...:)

Hej gumman...

Vilken jättefin bild på lilla prinsessan!!



Ha det gott,, min favorit syster..:))

2009-01-22 @ 12:23:53
Postat av: Little sister

Tack tack visst är hon fin :)

2009-01-22 @ 15:47:03
URL: http://sofnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0