Polisskolan 7 - check!

Så fort vi kom in på Polishögskolans område snubblade Nadja och föll så hon skrapade upp handen... blodet rann, näe nu kanske jag överdrev lite men det kom blod :/. Väl framme vid rummen bestämde vi oss för att utforska lite, vi gick runt i korridorerna då Nadja fick för sig att busknacka på dörren mittemot mitt rum!, jag försökte förgäves låsa upp min dörr ASAP för att kunna gömma mig men icke, ut kommer en kollega från Malmö som jag ofrivilligt måste hälsa på, Nadja kom springande tillbaka för att erkänna sitt brott. Ingen skada skedd för han var väldigt trevlig och hela situationen blev mest rolig. Vi fick igen sen då jag fick en busknackning på min dörr så vi kan säga att vi är even. Utbildningen var både intressant och lärorik. Vi hade bl.a. en mycket inspirerande föreläsning om kulturmöten, mannen som höll i den heter Gillis Herlitz och var bara för härlig.




Kommentarer
Postat av: Wats

Hell yeah! Jag sa ju att vi skulle göra polishögskolan osäker :)

Jag vill bara påpeka att jag endast är ovanlig!



Tackar för två härliga dagar!

XOXO

2009-01-27 @ 22:31:26
Postat av: Annie

Go Gillis:-)

2009-01-28 @ 07:53:54
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Stefan Andersson

Gillis är en fantastisk föreläsare, såg honom tala på Valbo, kan rekomendera att se videon från den föreläsningen. http://www.valbo.nu/forelasningar/kommunikation-kulturskillnader-forelasning-med-gillis-herlitz/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0