Skepp å hoj!

Lugnt idag på jobbet så jag kunde smita iväg lite tidigare, har varit ute på promenad med min kärlek som har varit ledig. Var borta vid centrum och hämtade mitt paket från H&M, delvis innehållande ny bikini inför Thailandsresan och jag måste säga att jag blev mer än nöjd. Lite sailorstyle :). Kanske borde ha mina röda ankarörhängen som jag fick av Nadja till :).


Imorgon slutar jag vid lunch och det ska bli skönt att komma hem och bädda ner sig lite, borde ha gjort det tidigare i veckan då jag inte är riktigt kry, stackars Gun på jobbet får höra mig hosta och snora hela dagarna. På söndag bär det av till Polishögskolan och jag beräknas komma hem på tisdagkväll, det kommer bli en upplevelse i sig, kul att vi åker tillsammans jag och Naddie. Näe nu ska jag inte sitta här mer utan nu är det dags för dusch, sen film "Seven Pounds", har hört att den ska vara bra, återkommer med betyg.

Ha det så gott alla bloggläsare!


Kommentarer
Postat av: Annie

Åh fin bikini! Äntligen ska ni se filmen!!! Snyft-varning. Vill se den igen:-)

2009-01-22 @ 20:19:58
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Wats

Superfini bikini! Ankare ankare ankare!!!

2009-01-23 @ 18:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0