Tacotårta

Slutat tidigt idag, kom hem vid tjugo i tolv, åt lite, tog en ipren och däckade på sägen i 2,5 h, mycket skönt. Känner för en promenad nu eller helst av allt en cykeltur men vädret talar emot mig, blåser och är kallt, promenad är nog lämligast. M slutar runt 18, och när han kommer hem ska vi göra "Taco-lasagne/Taco-tårta" jag har fått ett smaskigt recept av Nadja, det finner ni här.

Längtar till sommaren, jag vet den kommer snart för mig men nu menar jag den svenska sommaren, bilderna nedan är tagna på en av sommarens trevligaste/roligaste fest ute i fina Sandvik, fint väder, mysig häst, gott sällskap och långa rosa naglar, kan det bli bättre?




Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: caten

aah, härlig kväll i sann sommarsverige-anda :)

2009-01-23 @ 19:35:23
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0