Life is like a box of choklate

Onsdagkväll och jag fryser, brr, har precis tagit på min röda fleccetröja såå mysig. Micke var ledig idag och jag hade gärna haft sovmorgon tillsammans med honom, blev sent igår när vi såg två filmer på raken. Nu är resan betald och vi firade med lite kinamat från restaurangen i ryd och vin, ska provsmaka mangosorbetglass strax också. 
Full fart på jobbet idag när alla var tillbaka från semester, imorgon blir det jobb i Norrköping för min del, prov hela dagen, hoppas inget krånglar. 

Hörde av bror från Hongkong idag, alltid skönt att höra att allt är bra. Min andra bror ska få en bebis imorgon kl 11.00, skönt när man kan ha det så förutbestämt, ingen direkt oro liksom ;) så om mindre än ett dygn är jag alltså faster, wohoo!



Godkväll!


Kommentarer
Postat av: caten

det kan inte vara så att du gillar att kolla på film..;)

2009-01-08 @ 08:30:44
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Sofie

En aning ;) Det här har ju blivit min enmanna-filmklubb, fritt fram att betygsätta filmerna om ni sätt de, klem

2009-01-08 @ 08:51:00
URL: http://sofnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0