Ledsen

Min pappa är död. Han dog den 14 augusti 2001, 14 augusti samma dag som Tindra och Lukas föddes på. Jag har varken sett eller pratat med pappas bror som också är hans enäggstvilling på många år förens idag, när jag hörde hans röst i bakgrunden på ett telefonsamtal, han hälsade till mig och frågade om jag hade kolonin i Valla kvar, kolonin som min pappa och hans bror har byggt mycket på, jag har kvar den. Inte visste jag att det skulle vara så jobbigt att höra hans röst, jag har gråtit floder idag men nu efter känner jag att jag växer som människa och känner mig starkare. Det blev inget lyckligt inlägg, men ni ska veta att jag ÄR lycklig och väldigt tacksam för allt jag har.



Kommentarer
Postat av: Annie

Lilla gumman! Min allra bästaste bästaste vän! Fortsätt att vara stark. Hade på bade:-)

2009-01-24 @ 17:44:52
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Hej gumman.

Förstår att du blev ledsen när du hörde hans röst ,

men du har ju oss kvar... och jag vet att du är mycket starkare än många, ....och jag är stolt över dig, mycket!!

Livet är orättvist i bland,,, det vet jag men du har sååå mycket annat o vara glad för,, försök o se framåt nu ,,och vad som väntar dig o Micke!!



Älskar dig... Jenny





2009-01-24 @ 19:45:16
Postat av: Sofie

Tack så mycket för fina ord, det värmer. Blir så rörd av vad du skrev Jenny att jag började gråta igen, men inte av samma anledning som förut :), tack för att ni finns! Älskar er, kram Sofie (som mår mycket bättre nu)

2009-01-24 @ 19:53:12
URL: http://sofnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0