Life´s a song

Har tagit en lång sovmorgon idag, jätteskönt. Älsklingen har åkt till jobbet och jag ska sysselsätta mig med att måla naglar, noppa bryn och bara ha det mysigt och vara själv hemma med kissarna. 
Igår blev det ändrade planer och jag begav mig till centrum för att umgås med mina systerbarn mycket trevligt, vi var även ute en sväng på Ikano där jag inhandlade en lååång tunnare ljusgrå kofta på MQ, mycket fin och skön att ha tillsammans med ett par tights eller leggings. Blir perfekt att ha ikväll då vi troligtvis (om Micke orkar efter igår och en arbetsdag idag) ska gå på bio vid halv nio, Benjamin Button.
Är det någon som har något middagsförslag tills ikväll??



Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0