So did I...

Har precis kommit hem från jobbet, Annie var snäll och släppte av mig vid brandstationen så det blev en lagom promenad hem i solnedgång, härligt.
Skönt att det är helg nu och Micke är ledig, imorgon ska vi äntligen ta oss i kragen och se Benjamin Button på bio måste passa på nu medans den fortfarande går i China och på tal om det så ska vi äta på Restaurang China innan också, de har ju ny ägare och allt, jag har aldrig varit där så det ska bli kul.
Denna kväll kommer att bestå av Tacos och Let´s Dance, och jag ska njuta av vetskapen om att jag har soooovmorgon imorgon :).

Här är en härlig bild på Albin som liten , hänger i gardinen. (Obs! gammal kamera)


Ha en trevlig helg allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0