Lovely sunday

Trevligt att träffa mina svärföräldrar idag, vi har festat på smörgåstårta och jag fick fina tulpaner :). Gick rundan runt Lambohov förut och det tog väl närmare 1,5 h, men det var det värt nu när jag känner att jag har dragit nytta av det fina vädret.

Gårdagen var supermysig, filmen var bra och jag kan verkligen rekommendera maten på China, supergott!. Synd bara att vi fick bråttom till filmen att vi var tvungna att springa dit och nej vi tog ingen springnota, däremot fick vi två gratis luncher och en varmrätt på köpet :).

Fick besök av Albins vindögda kompis förrut, han var inne här i vardagsrummet och kollade läget. Vindögd/vinögd hur stavas det egentligen?? Vinögd kan man ju beskriva Mickes tillstånd förra lördagen så jag chansar på att det stavas vindögd.

Näe nu ska jag packa träningsväska och strax är det dags för film, ikväll blir det Changeling eller Patrik 1.5. Just det, har skickat efter en till schysst bikini och även denna snygga Adidashood. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0