I love to love

Håller på att fixa iordning mig, blir hämtad runt 8 och sen bär det av till Vadstena på avdelningsdagar, kommer hem igen på fredag någon gång. Det ska bli jätteroligt faktiskt :). Helgen som kommer är Micke ledig och det ska bli skönt att vara hemma båda två. På söndag åker vi in en sväng till Motala för att fira bror som snart fyller år, och då får jag träffa Novis :).
Näe nu ska jag släppa ut två katter här som sitter och väntar vid dörren och packa det sista. 

Det blir INTE denna klänning ikväll! ;)


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

men den är bra fin, klänningen alltså :)

2009-02-26 @ 11:14:27
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var en riktigt fin klänning jag o Thomas valt. Men klänningen i vadstena var också riktigt grym, ja vad säger man..allt klär en skönhet. Den hade inte passat mig tyvärr. Hälsningar Henning klänning

2009-02-27 @ 15:24:41
Postat av: Sofie

Haha, så du hittade hit ändå :)

2009-02-27 @ 17:55:22
URL: http://sofnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0