Brudarna från Berga

Det var jobbigare än jag trodde att cykla till jobbet idag, dels för att min kondition inte är vad den borde vara och dels för att mina växlar hade fryst jag jag fick cykla både dit och hem på ettans växel, men har man bestämt sig så har man :).
Dagens middag fick bli korvstroganoff och ris, alltid lika uppskattat, blir bra matlåda imorgon också om man bortser från riset. Ikväll ska vi se "semestersvenskar" och sedan "made in sweden" som  det by the way är sista avsnittet på. Resan till Thailand närmar sig med stormsteg och det ska bli såå skönt att få lite sol eller mycket på sig och bara ha två slappis veckor, vi kommer göra utflykter och utforska landet lite men i det stora hela finns det inga jobbiga måsten osv, bara åka dit och ha det gött. 
Nu ska jag försöka slå Micke i en omgång Buzz!


Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0