Its a rainy dag

Jag åker inte som ungdom på bussen längre så detta är ännu en anledning för mig att cykla till jobbet. Skulle jag ta bussen skulle jag nog åka som ungdom ändå eftersom jag ser så ung och fräsch ut ;p. Sambon jobbar och det är skönt med lite egentid hemma, tycker jag idag, om några dagar kommer jag känna mig ensam. Just nu lyssnar jag på "Bad romance" som var med på min nya mixcd som jag fick av Daniel häromdagen, jag blir alltid lika glad när jag får en ny skiva av honom, mycket bra musik. Nu ska jag höja volymen och dansa runt här hemma.
Ice Age 3 var väldigt rolig, så om du har barnasinnet kvar tycker jag verkligen du ska se den.
Mötet i Sthlm imorgon blev inställt igen så nu ska jag inte ut och fara än på ett tag vad jag vet.

Kommentarer
Postat av: Annie

Oh bra låt! Stuffa loss som aldrig förr- go nuts (coconuts;-) Kram

2009-12-07 @ 19:30:26
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0