Frosty the snowman

Gick ut hårt och har tränat både igår och idag så nu känner jag mig väldigt stark. Det är lite smått besvärligt att gå ner till gymmet efter jobbet också när det har snöat så mycket, jag åker kana i mina gummistövlar, bara det är träning i sig att parera eventuella fall. (Var en tjej som körde omkull på cykeln framför mig och det såg inte roligt ut, stackarn). Har ganska mycket att tänka på just nu och när man inte har hojjen att köra på passar det perfekt att rensa huvudet lite med hjälp av träning. Imorgon hade jag tänkt att köra aerobic dance men detta blev inställt mot middag på Nangs kitchen med bror istället (om vi får ett bord, annars blir det nog China). Han ska nämligen ut och fara igen så det var precis att vi hinner ses en snabbis. Stackars ska åka till Disneyland i Hongkong och fira jul där och eventuellt nyår i Malaysia.
På fredag har jag semester och julklappar ska inhandlas tillsammans med sambon som också har tagit ledigt, det ska bli så himla mysigt. På lördag är vi bjudna hem till Thomas och Helene på lite galej och på söndag ska vi och 8 pers till gå och se Avatar på bio. Det är mycket nu inför jul och nyår och bloggen kommer lite i kläm, funderar återigen på att lägga ner men vi får se, jag kommer nog inte vara så aktiv här mer iaf.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hello!

Ja visst var det ett tag sen sist...missade ju tyvärr fika hemma hos dig:(

Vi får se till att ses någon dag, kanske i mellandgarna?

Kram!

2009-12-17 @ 22:32:37
URL: http://jennyliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0