Friday night

Har haft det mycket bra i Stockholm i två dagar och lite shopping har även hunnits med. En julklapp klar iaf. Tanken var att vi skulle gått ut igår kväll men tyvärr gick vi klippt åt fel håll och fick oss en promenad på närmare en timme då vi både hann att nyktra till och frysa. När vi upptäckte att vi hade gått i en fyrkant var vi ju nästan tillbaka vid hotellet och vi hade tappat lusten att fortsätta leta efter något uteställe trots att de uppenbarade sig mitt framför oss när vi "kom tillbaka", kvällen slutade i mysbyxor på Desirées rum, inte så illa det heller :). Vi har mött en del kändisar också, bla Michael Nyqvist i gamla stan som jag såklart missade (hade inga glasögon på mig), jag fick nöja mig med Christer Sjögren på perrongen och även greken som var med i halv åtta hos mig i veckan (ingen kändis direkt men alltid nått). Nu ska jag baka lite inför imorgon bl.a pepparkaks-cheesecake och Lion bars. sen blir det idol och mys med sambon.
Akta så att ni inte halkar på ett bananskal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0