Christmas day

Julafton spenderades både i Motala och i Linköping tillsammans med Mickes föräldrar. Trots snö ute hade vi väldigt bra väglag att köra i. Känns som det var flera år sedan vi hade en vit jul och kollar jag ut genom fönstret nu så snöar det för fullt. Innan vi åkte från Motala spelade och sjöng Elin lite grann och hon är verkligen duktig. Det påminner mig om att det kanske är dags att damma av min egen gitarr som står här hemma. Jag anser mig vara rätt envis sådär och vill jag kunna spela gitarr då ska jag se till att lära mig det. Stämapparat och notböcker ska inhandlas. Daniel fick ett turntable till 360 i julklapp och det var rätt coolt med massa bra musik. M och jag skulle inte byta julklappar men som vanligt kan vi inte hålla oss så det blev paket ändå. Jag fick jättefina örhängen och halsband i samma serie av honom. Nova fick nog mest paket tror jag, hon drunknade nästan i paket, så himla söt, hennes första jul och allt. Hon gick helt själv till mig igår, flera steg, helt otroligt.
Idag blir en lugn dag och vi ska bara njuta av ledigheten. Hoppas ni hade en mysig jul allihopa för det hade verkligen jag.

Kommentarer
Postat av: mamma

vilka jättefina bilder!! är det mästerfotografen själv som har tagit dem?

2009-12-25 @ 17:25:13
Postat av: Sofie

Bara den översta bilden :)

2009-12-25 @ 18:55:14
Postat av: Storasyster

Verkligen fin bild på Elin..:))

Hon i ett nötskal..:)

2009-12-28 @ 22:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0