Sista semesterdagen

Imorgon är det jobb som gäller igen och dags att komma tillbaka till vardagen/verkligheten. Kommer bli tufft att komma upp tidigt imorgon då jag har haft sovmorgon hela vecka till ca 10.30 :). Igår var vi hemma hos syrran och grillade, mycket trevligt och hon hade gjort sin goda ädelostsås :). Innan vi åkte till Motala var vi ute en fin sväng på hojjarna.
Nu har jag städat, tvättat och beställt kläder från H&M:s höstkatalog och strax ska jag åka till gymmet, de öppnar inte förens 14 på söndagar under semestern. Ska unna mig en sol på vägen dit också. Jo jag hörde att det skulle bli ca 23 grader och sol i veckan som kommer och stackars mig som ska jobba då. Men vi har haft väldigt bra väder under vår semster måste jag säga. Tur att jag slutar vid halv fem på jobbet vilket innebär att man har mcket tid över för annat :)


 Ha en fortsatt mysig söndag!


Kommentarer
Postat av: Annie

Hej gumz. Fin bild! H&M-beställning? Bra där! nNfiken på vad du tagit för nåt;-) klem

2009-08-02 @ 21:54:55
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0