Ny vecka

Var duktig idag och tränade efter jobbet, och gick ner till stan med nästintill stukad fot och allt! ;) Det kanske inte var så himla farligt med foten, det var nämligen så att jag sprang till mitt skrivbord på jobbet när jag hörde telefonen ringa och fastnade med foten under stolbenet och föll handlöst över bordet :/, kändes som foten gick av ett tag och när Dess frågade om det gick bra svarde jag bara -Nej. (och kände samtidigt att tårarna började bränna bakom ögonen, I know I´m a baby, jag gråter när jag slår mig, thats it) lyckades parera denna gång och kände hur foten pulserade. Efter en stund gick smärtan över och jag kunde halta ner till stan, nävars ingen skada skedd!
Nu har jag precis tagit en dusch och ska hjälpa Micke med middagen. Ikväll blir det köttfärssås, det jobbiga är att vi gör varsin eftersom vi fortfarande inte efter 5 år har kunnat enats om en smak på såsen.

Idag var det jättefint hojjväder ute och jag ångrade att jag inte tog mc:n till jobbet. Ska göra det imorgon om vädret håller i sig.

Bye!



Kommentarer
Postat av: Cathrine

ajajaj, krya på sig på foten :)

2009-08-25 @ 21:21:31
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Dess

Jag tyckte synd om dig, det hördes att det gjorde vääldigt ont. Ses imorgon :)

2009-08-25 @ 22:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0