Muschie muschie

Jag är inte särskilt förtjust i fästingar och speciellt inte när de sitter på ens egen kropp när man är på jobbet. Hjärtat slog i 190 och jag var kallsvettig tills Nadja efter övertalning fick bort den åt mig, thank you Wats! Den var hur liten som helst säkert världens minsta fästing men ändå. Har varit på Feelgodd och tränat, idag blev det crosstraining och gym. Ser fram emot nästa vecka när de börjar med höstschemat, då blir det spinning varje måndag och aerobic dance på onsdagar, hoppas jag kan hålla detta också. Såg att de skulle ha afrikansk dans några kvällar med och det ser jag fram emot :). 


Imorgon är det fredag igen och Micke är ledig i helgen, skönt :) Har inte bestämt något särskilt men det blir nog en och annan mctur om vädret tillåter. Borde göra det sista på kolonin också om Micke (Kerstin)
 får någon tid över. Och vart tog planksteken vägen? ;) Nu är det dags för kvällsmat, ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0