Härliga lördag

Idag har vi varit på stan och bara gått runt och myst. Köpte glass på Bosses och slog oss ner i domkyrkoparken. Vi åkte en sväng till svärmor och åt lunch och sen vidare till Valla med Mickes brorsbarn för att spela minigolf. Vi hann precis spela klart innan det värsta regnet kom. Nu sitter vi och väljer ut lite semesterbilder från datorn som vi ska framkalla, av närmare 7000 bilder kanske vi har framkallat eh 20? Så nu är det äntligen dags för min klippbok som jag har pratat om så länge. Ska bara framkalla ca 100 men det är dock 100st utvalda från alla våra trippar runt om i världen som vi har gjort.

Me today

Bye!

Kommentarer
Postat av: Annie

Så söt bild! fujidirekt.se, 100 bilder gratis och sen 0,75 öre. Framkallade nyss typ 130 bilder.Har inte gjort det på jättelänge. Kul! Tog bara två dagar. För jättelänge sen gick jag med mitt minneskort till expert, då var det svindyrt att framkalla. Massa kramar!

2009-08-15 @ 21:25:22
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det låter ju bra men jag skickade en beställning till extrafilm förut. De hade lite skum storlek 10x13?? jag tror det är något mindre än vanligt men det passar nog bra i en klippbok. Beställde två förstoringar också 20x30 :)

2009-08-15 @ 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0