Fab day

Slutade tidigt igår och eftersom jag tagit motorcykeln till jobbet och M var ledig kom han upp till jobbet och mötte mig. Vi tog en fin runda tillsammas med hans bror. Efter detta åkte vi till Motala, var först nere i Pariseviken vid hundbadet så Misira fick ett ofrivilligt dopp :) och sen avslutade vi med några timmar i varamon, härligt! Grill hos oss på kvällen och det blev riktigt gott men fy vad mycket mygg vi hade.
Idag ska jag ta en fab day i repris, tyvärr jobbar M men vi ska till Valla och spela miniolf när han har slutat. Jag tar mc:n till Motala och hälsar på syster och mor och självklart ska jag ner till varamon också.

Dagens frukost bestod av färskpressad juice och hallon, goott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0