En lördag

Sitter framför datorn och dricker en hallonsmootie, mmm. Har varit iväg och tränat, bastat och solat, det var välbehövligt kan jag lova. Micke jobbar men slutar strax, ska ta en promenad till Konsum sen och inhandla lite grejer till middag ikväll (sallad & vitlöksbröd). Skönt att det har kommit lite kallare vindar ute, jag ser verkligen fram emot hösten. Det är nog min favoritårstid skulle jag tro. Alla fina färger, den kalla höga luften och sen jag som är så barnsligt förtjust i mössa, vantar, halsduk ;). Måste införskaffa ett par snygga svarta skinnstövlar också då de gamla har gjort sitt. Jag kan tänka mig att den kommande vintern kommer att gå långsamt nu när jag har min (nästintill) drömhojj väntandes i garaget, men då har man verkligen något att se fram emot. Vi har ju knappt nån vinter ändå nu för tiden och förra året åkte Tonny mc på nyårsafton, så allt är möjligt :). Nu ska jag se om det är möjligt att måla mina ultrakorta naglar på händerna. Brukar bli rätt korta när man har tagit bort gelén.
(Oj, jag ser nu att skärpan tog i stolen på bilden :p)

Ha en mysig fortsatt helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0