En dag i kolonin

Nu har vi precis kommit hem från en arbetsdag i kolonin, blev jättebra därute men än dock är det lite småfix kvar. Vi hade lite otur med vädret också sista studen. Igår däremot var det jättefint väder och när jag kom hem från jobbet tog vi motorcyklarna in till Motala för att hälsa på syster med familj. Där tog jag jättefina bilder på Douglas, han är en riktig posör ;). Det börjar bli dags för mig att köpa en systemkamera.

Det här är min favoritbild

Micke tyckte bäst om denna

Men den här blev lite speciell


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilderna blev jättefina! Du har ju en bra kamera, o snygg är den. Köp en systemkamera :-) Ses på sön!! Vad vill du ha att smaska på? Glass, bullar, kakor eller kanske alltihop:-)

2009-08-21 @ 20:57:36
Postat av: Sofie

Hej anonym, allt blir bra! nävars, glass låter gott :) Kram

2009-08-22 @ 09:40:03
URL: http://sofnys.blogg.se/
Postat av: Annie

Man blir ju trött när namnet inte följer med!! Tur att du fattade att det var lilla jag;-)

2009-08-22 @ 15:19:32
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0