Caravan of love - Isley Jasper Isley

Har haft en låt på hjärnan hela dagen idag och gått runt och nynnat på en melodi som jag knappt minns och var svår att komma på. Har fått hjälp utifrån att luska fram vilken låt det var men det var en svår nöt att knäcka speciellt eftersom min tolkning på melodin var svår att tyda :) Men här är den iallafall för er som är nyfikna, de flesta kommer garanterat att känna igen den. Tänkte först lägga ut ett klipp på mig när jag sjunger den men jag besparar er detta så här är ett klassiskt youtube-klipp. (Detta är The Housemartins version av låten och det var så jag mindes den.) Myyys!



Idag skjussade jag hem mig själv från jobbet i Dessie´s Felicia, mycket trevlig liten bil. Hon kom in på en rundvandring här och hälsade på katterna, Texas visade sin bästa sida genom att vara den söta lilla kissen han är när han vill bli buren en stund och själv välja ut vilken leksak han vill ha från sin leksakssamling :) Ikväll ville jag göra något roligt till middag och dricka rödvin men varken jag eller sambon var speciellt sugna på att åka och handla så senaste planen slutade i att bara dricka rödvin, vi får se hur vi gör ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0