Back to work

Första dagen efter semestern och jag var TRÖTT imorse men det var kul att komma tillbaka till jobbet. Cyklade ner till stan efter jobbet och lämnade tillbaka bågarna som jag hade lånat hem och lånade hem ytterligare 2 par. Efter att ha gått omkring i ca 4 glasögonbutiker tycker man att alla ser likadana ut tillslut. Micke jobbar sent denna vecka så han hade turen idag att få en sovmorgon. Jag har inte gjort så mycket ikväll, kollat på tv, surfat och pratat med Annie. Tänkte jag skulle passa på och ta hojjen nån dag till jobbet denna vecka, synd bara att jag måste åka runt med min rosa hjälm till min röda mc ;(. Här är hjälmen jag vill ha, synd bara att den kostar nästan 6 tuss...

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0