Sunday

Då var helgen slut igen. Igår var jag hos frissan och gjorde mitt hår, blev hur nöjd som helst :). Var även hos optikern för att skaffa linser, och lucky me hade sån tur att de hade precis de linser jag behövde inne så jag fick de direkt, jag hade ju väntat mig ca 2 veckors leveranstid eller nått. Perfekt till min körlektion som är nu på onsdag. Åkte en sväng till Motala också för att hälsa på min familj, storasyster hade bakat en supersmarrig kladdkaka som vi fikade på. Idag har jag fixat och grejat här hemma, bakat bullar, tvättat, you name it! 



Tyvärr skiner inte solen idag och jag som skulle övningsköra vid 17, får se om vi ger oss ut ändå. Det är ju inte askallt liksom, man överlever.



♥Ett stort grattis till Annie och Fredrik som har blivit föräldrar till lilla Elliot :)♥ 

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Va?? Har bebis redan kommit???

2009-04-06 @ 03:05:47
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Sofie

Bebis har redan kommit, han var tvungen att komma ut på stört pga havadeskapsförgiftningen, han föddes 090404.

2009-04-06 @ 16:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0