En spruta till?!

Jag ska tydligen vara en lyckans ost för att jag får chansen att ta en spruta! Näe det är inget för mig, blir kallsvettig av att tänka på det. Sprutan är som ett slags vaccin mot pollenallergi och ska tas 1 gång per år. Jag har varit väldigt allergisk sen jag var liten och har alla mediciner ni kan tänka er och det hjälper knappt ändå. Den här sprutan ges tydligen inte till så många så jag borde kanske pallra mig bort till vårdcentralen iallafall nån dag för en injektion. 

Idag hälsade Jenny & Julia på på jobbet (fick även hålla), hon är hur söt som helst med massa hår, jag börjar få god hand med barn nu och tidigare i veckan höll jag Elliot också, det ni!

Nu ska jag ta och fixa iordning lite här hemma och göra pannkakssmet. 

Albin och Texas virrar omkring på gräsmattan (ser ut som om Albin gäspar i vanlig ordning).

Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0