Waffleparty!

Ser fram emot att käka våfflor på stranden, det tipset har jag fått av min systerson som tyckte de var såååå goda :).



Har precis kommit hem från jobbet och ska ta mig något att äta, börjar känna mig snuvig så hoppas inte jag får den berömda influensan som komma skall.

Igår var jag i Motala på eftermiddagen och hade kunskapsprov och passade samtidigt på att träffa mor och syster mfl. mycket trevligt, fick äntligen se väggen som inte finns, och den var mycket fin...ehh? Det blev veldelig bra helt enkelt :).

Äntligen är det bokat, min morot att se fram emot under kalla och mörka vinterdagar.



Kommentarer
Postat av: Daniel

mmmm mmm mmm waffleparty <3 haha

2008-10-19 @ 19:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0