trött

Har precis kommit hem, M och jag har varit och shoppat vinterjackor, det behövdes kan jag säga, för idag har snön fallit. Har även fått en skepparjacka av min syster, superfin verkligen!, har dock varit och bytt den mot en mindre storlek, så nu blev den ännu finare :).

Ska ta en dusch nu och sen ska jag nog sova, är hur trött som helst. Ser fram emot imorgon då jag ska göra håret, nice.

Något som länge tyngt mig har äntligen kommit upp på ytan, och jag tror jag kommer bli fasligt nöjd när det är klart, jag vill ju inte vara den som är den men det ska ju ändå vara jämställt.

Igår köpte jag mina första lökar, mamma hade undervisning i hur man skulle sätta dem i jorden, det märktes att hon var rädd för att jag skulle ödelägga dem så innan jag betalde frågade hon på nytt;
-Vet du nu hur du ska sätta de?
-Ja, du visade ju förrut.
-Visa mig då så får jag se att du kan...
-Såhär, men toppen överst och i grupper, nöjd? Vad skulle hända om jag råkar sätta de fel, växer de upp med ändan först då eller?!
Mamma fick ett hysterist skrattanfall efter detta och till och med kassörskan blev road.


Idag blir det en bild på mitt nya träningslinne som införskaffades på Stadium.


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0