Tidig fredag!

Så skönt att sluta halv tolv ibland, då har man hela dagen framför sig, tyvärr jobbar M mellan 12-20, så det var inte så bra matchat. Det är en perfekt hojdag idag bara lite kallt, men eftersom min näsa rinner som en , och jag känner mig febrig ska jag troligtvis bara ta det lugnt idag, hann med en minipromenad med M förut. Min mat och sovklocka har precis ringt, det är konstigt att kroppen kan vara så inställd på att få luch runt tolv, så jag ska strax äta några smarriga äggmackor :). Ikväll blir det hämtmat från Ming, smidigt!

Ha en toppenbra start och fortsättning på helgen i detta fina höstväder!



Jag & Danny


Kommentarer
Postat av: Wats

mmm... äggmacka...

2008-10-17 @ 20:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0