Tacka vet jag Coop konsum...

...som har börjat sälja det mytomspunna Yogi teet Green Chai, jag och Cat letade förgäves i hälsobutikerna i stan, men dessvärre var det slut överallt. 



Grön Chai är en perfekt blandning av de bästa gröna teerna, pepparmint och kryddor. Ett idealiskt te för återhämtning och reflektion. Innehåller organiskt odlade ingridienser i form av grönt te,  kanel, spearmint, kardemumma, ingefära, kryddnejlika och svartpeppar.

Friskt, balanserat & avslappnande.

Coop erbjuder även det störtsa sortimentet av rättvisemärkta och ekologiska varor. Så därför kom jag även hem med ekologisk färsk pasta. Nu ska jag laga pastasås till matlådor :). 


Over and out.

Kommentarer
Postat av: Wats

Must have that tea!

2008-10-22 @ 15:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0