Söndag

Idag har det varit en väldigt effektiv...vilodag! Superskönt, ibland behöver man verkligen bara ta det lugnt, jag och Albin har gosat på sängen hela dan :) Ska strax iväg och hämta M efter jobbet och sen ska vi ta en promenad i det fina höstvädret. 
Pratade med bror via msn förrut, det var skönt att höra att allt var ok, tydligen har de legat i lä bakom några öar strax utanför Kina, har inte kunnat gå i land för en kraftig tyfon, låter riktigt otäckt det där, superhöga vågor och grejer, inte konstigt att rouletten var inställd :). 
Hittade den perfekta resan igår men för en sekund glömde jag bort att jag inte hade några semesterdagar kvar detta år, typiskt :). 

Just det, på tisdag tänkte jag cykla på feelgood, nån som ska med? Nadja kanske?...dream a little dream..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0