REK

tillslut har jag lyckats få Konsum i Lambohov att skicka rekomenderat brev åt mig. Kände mig smått förvirrad när jag kom ut från affären och inte hittade bilen, självklart letade jag efter min egna bil och hade helt glömt bort att jag åkte i en svart Volvo v50 :)
Imorgon bär det av till Jönköping med Annie, vi ska jobba där i två dagar, hålla ställnigarna på kontoret  medans de är borta på friskvårdsdagar.

Är även gräsänkling tills på fredag då mannen (utkädd till satanist munk, nävars självklart såg du ut som a million bucks i din nya kostym my dear love :)) är i Stockholm på konferens i tre dagar, tur att jag har katterna som sällskap. Undrar bara vart jag ska sova?!





Kommentarer
Postat av: Annie

Så gulligt kort! Kläm ner dej mellan alla tre:-)

Mys!!

2008-10-08 @ 18:01:47
Postat av: Jenny

Guuud så söta de är!

Myspys!

2008-10-10 @ 10:26:27
URL: http://jennyliii.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ser att fått lite styr på designen:)

Fint!

2008-10-10 @ 10:27:16
URL: http://jennyliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0