äntligen fredag

Nu är jag hemkommen från frissan, jag är supernöjd, men det var väl svårt att bli annat när håret var överallt! Har klippt massor typ 15cm eller nått, iih..men det växer ju ut, är nöjd hur som helst, med färgen också. Här får ni lite smakprov...




Här är Tindra när hon myser i sovrumsfönstret.





Ikväll ska jag laga "Limekyckling" till middag, här hittar ni receptet
http://www4.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=22297

Kommer att se ut såhär... ...förhoppningsvis :).



Trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Wats

Såååååå fiiiiiiin! (...och jag menar inte tindra)

Du ska verkligen vara nöjd - Hot tamale!

XOXO

2008-10-31 @ 16:35:50
Postat av: Caten

Jättefint! Som en helt ny Sofie nästan :)

2008-10-31 @ 17:52:44
Postat av: maria

va fin du blev gumman =) PUSS från Motala

2008-10-31 @ 19:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0