en sliten onsdag

Är helt slut efter närmare tre timmars handlande av mat och dylikt, puh, människor som trängs med sina kundvagnar, barn som skriker och är otåliga, näe vet du vad, det är såå skönt att vara hemma. Ikväll är det ju mitt favoritprogram också Grey´s, wohoo! ska väl se bonden innan också...

Gjorde mina naglar på stan igår, de blev hur fiina som helst, jag är supernöjd. Så svart. det är ute. Försökte ta ett foto men det gick verkligen inte, ni får se i verkligheten sen istället. Hoppas verkligen de håller sig tills på söndag åtminstonde, vanligtvis ska de ju hålla ett par veckor men med tanke på att jag ska baka massa innan söndag där blandannat  att riva ca 1 kg mandelmassa ingår så är jag skeptisk. Om någon får en hård bit i sin lussekatt är det bara troligtvis en av mina pärlor som har trillat av ;).

En bild på hojjen, ser fram emot att köra när det är varmt ute! Har ju inte hunnit testa det än ;).




Nu ska vi steka hamburgare och göra kvällen.





Ha det superbra!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken fin hoj du köpt! Kul!

2008-11-27 @ 23:31:23
URL: http://jennyliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0