skogspromenad

Nu har vi precis kommt en efter en skön promenad i skogen. Har även hämtat observera hämtat granris därifrån, det måste väl vara okej att ta med sig om man bara hittar en fin hög vid skogskanten :)

                             

Detta ska vi använda som dekoration till min 25-årsfest, har även plockat en påse med kottar och lite nypon och grejer som blir bra.

Gårdagen var trevlig när bror m. familj var här på besök, vi ses inte allt för ofta och det måste det bli ändring på, tyvärr blev det inget tillfälle att visa hojen :/.

Jag bjöd på äpplekaka och vaniljsås......det blev mycket gott :). Kul att baka lite igen då jag har fått lite bakabstinens, har sparat mig inför festen och adventsfika m.m. Jag hoppas jag får en mortel av någon vänlig själ så att jag kan baka riktigt goda kardemummabullar, lite godare än vanligt :).

Gårdagen avslutades med mys, god middag och en flaska rödvin, vi skulle ha sett på denna film , men det får bli ikväll istället.

Nu ska jag hoppa in i duschen för sen ska vi bege oss till skägget och äntligen titta på lokalen, efter det blir det nödvändiga vuxengrejer såsom frosta av frysen och byta till vinterdäck, looking forward.



Ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0