lördag

Nu har jag skjusat M till jobbet, ska strax fixa iordning mig. Är på väg att åka till Motala för att hälsa på mor och syster efter det hämtar jag M och sen är det 50års-fest som gäller, mycket trevligt.

Har haft svårt att sova ut nu på morgonen, grannen över har något som ramlar i golvet HELA tiden, låter som nån kula av något slag som först tappas och sen rullar iväg. Om och om och om och om igen... Jag blir galen, får någon form av attack snart! :). Nästa gång jag ser honom måste jag fråga vad det är frågan om, för det hörs jätteväl, det kanske är hans papegoja som fifflar med något, om så är fallet kommer jag snart råka släppa in tre katter hos han som kan hjälpa till och tysta fågeln. Nåt fel är det ju...vi hör ju inte ens grannen bredvid och de har både hund och en ny liten människa.



Halmstad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0