godmorgon

Äntligen fredag och jag slutar tidigt idag, wohoo!, men det har jag gjort mig förtjänt av då jag jobbade till 19 igår...mindre kul, men det gick snabbare än väntat.

Har hittat en schysst mc-jacka som jag tror skulle passa bra till hjälmen, men har fått höra att den kan dock uppfattas som billig, och det är den ju nu också förresten för det är utförsäljning, endast 999:-, vi får se om det blir något inköp eller om jag med min ett tag till.


Jag är inget direkt fan av vinterskor, jag är en av de som nästan alltid går runt i sneakers eller stövlar, men vad sägs om dessa varmfodrade gummistövlar fodrade med rosa fleece inuti, kostar 450:- på have2have.se
Skulle jag mycket väl kunna gosa runt i i vinter i snö och regn.

Nu måste jag sticka till jobbet, måste vara där halv.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0