godkväll

Idag har jag unnat mig att basta efter träningen, mycket skönt, måste jag göra flera gånger man har alltid så bråttom iväg och duschar sedan hemma. När vi kom hem fick jag mitt efterlängtade brev med posten...
Jag har fått uppgifter och fotografi på mitt fadderbarn! Det var lite spännande för jag visste inte vart barnet skulle komma ifrån jag valde kolumnen "där det behövs bäst". Hur som helst så blev det en liten pojke nyss fyllda 1 år från Dominikanska Republiken, han bor i en av SOS-barnbyarna där. Han är hur söt som helst, lilla Freddy ;).



Strax ska vi äta den delikata rätten "Stekt falukorv m. snabbmakaroner" det fungerar alltid, sen är det dags för bonden och Grey´s. 

Jag längtar till Thailand och förhopningsvis vinner vi en resa till New York. 



Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Annie

Lilla Freddy-boy va jätte söt:-)Ta väl hand om honom.

2008-11-20 @ 08:56:24
Postat av: Jenny

Vad spännande med ett fadderbarn. Både viktigt och roligt att få ge en hjälpande hand till någon som verkligen behöver det. Lycka till!

KRAM

2008-11-20 @ 21:47:18
URL: http://jennyliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0