Ingen snö på min födelsedag...

...men ett väldigt mysigt resturangbesök på Afrodite bjöd kvällen på :).

Idag har jag kommit försent till jobbet för första gången, kändes sådär kan jag väl säga. Men det var ju ingen fara alls. Min mobil (kitty) ringde inte imorse...:/, blev bara en kvart sen men ändå. Träning efter jobbet var väldigt välbehövligt, har kommit av mig lite nu med alla förberedelser, ska köra ett pass på söndag också hade jag tänkt.

I måndags träffade jag Anna och Daniel på Waynes för en fika, alltid lika trevligt att träffa dem, synd bara att vi alltid tar sådan tid på oss inför varje gång ;)

Micke slår alltid in mina paket såå fint...

ett av paketen innehöll denna fina klänning och även halsbandet som skymtas på bilden.



Vi kanske borde flytta norrut så vi får en fin vinter eller söderut på västkusten för att njuta av härlig sommar, det är som Micke säger, nu bor vi någonstans i nån mellanmjölksvariant där vi har tappat årstiderna. 

Ha det så bra!






Kommentarer
Postat av: B.Sweet

Sååååå fin du är! Den där klänningen måste du använda massor:-) klem

2008-12-04 @ 10:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0