torsdagkväll

Helt vanlig trist torsdag tills bror ringer och bestämmer att vi ska ut och äta. Ringer Kniv & Gaffel men där var visst fullbokat så kvällen avslutas med varsin plankstek på Hamlet istället, mycket gott, lite annorlunda människor och relativ hög medelålder där ;). Vi var även en sväng på Cloetta och köpte på oss ett rätt stort lager :). Så jag är inte direkt hungrig.

På söndag är det födelsedagskalas hos mamma, och då får jag även träffa mina systerbarn som jag längtar efter, allt jag undrar är...-när ska vi köra Lips?? Haha, bjuder på en härlig bild för länge länge sedan som jag är rädd att dom inte kommer uppskatta ;)


Puss & kram




Kommentarer
Postat av: Daniel

vilken sexig bild då, haha ;D vi kan ju köra lips när som helst, typ efter mormor eller innan men kanske blir lite stessigt innan, saknar dig moster kram daniel :):)

2008-12-12 @ 15:25:07
Postat av: Elin,

gud vad längesen då :) vad rund ja va i ansiktet! haha kan inte tro att de är jag asså :O

Saknar dig med, men ses på söndag. vi får se när vi kan köra lips, snart hoppas ja iaf(:

kramelin :D

2008-12-13 @ 13:17:46
URL: http://elinpalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0