söndag

Äntligen hemma, skjussade Micke till jobbet på fm och sen har jag unnat mig lite shopping, (har för ovanlighetens skull hittat mycket fint på Vero Moda), träning och solning :) något som jag inte har unnat mig idag är mat, är hur hungrig som helst (åt en lussekatt till frukost), men nu kokar äggen i köket så snart så får även jag lite mat. Ikväll blir det ugnstekt falukorv med potatismos.
Gårdagen blev mycket trevlig med julfika hos mig, jag fick presentkort på make-up store, (sminkning + smink för 500:- ), mycket bra mycket bra. Mina bakverk uppskattades, tur det då det var första gången jag provade. Blev även lite singstar på slutet, vi provade våra stämmor i "Singstar ABBA".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, jag måste säga nej, du får klippa bort mig på bilderna, jag vägrar.

2008-12-07 @ 22:11:07
Postat av: Jenny

Du är så himla duktig på att baka. Alltid lika smarrigt! Tack för en trevlig eftermiddag!

KRAM

2008-12-09 @ 09:48:46
URL: http://jennyliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0