God Jul

Önskar jag er alla! Och en god jul till bror på de sju haven...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!!



Tittade precis in på din blogg-sida och hittade en bild på mig? ;) Intressant..

Vi har haft en kanon-jul ombord, och snart vankas det nyår ombord.

Det ska bli väldigt intressant. Alla officerare är kommenderade till D12, som är pool-deck ombord. Där ska det räknas ned, och tydligen dansas några luriga nyårs hola-baloo.. Well well.

Kvällen till ära kommer gå i kostymens tecken, och om vi har tur så får mitt dam-sällskap även följa med.

Allt detta kommer att hända 7 timmar innan det är nyår i sverige, så anser jag att dans och kostym är preskiberade redan vid utförandet :)





Ha en supernice kväll där hemma.. Jag ska göra mitt bästa av den vita nyårsafton det blir.



Vem vet, kanske det ringer från framtiden framåt småtimmarna.. ;)





// KRAM

2008-12-31 @ 12:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0