Biokväll

Ska strax iväg på bio, vi ska se Australia kl 21.00, mycket trevligt hoppas bara att jag kan hålla mig vaken, jag har ju inte fått sova något mitt på dagen idag ;), filmen håller på i nästan tre timmar, hujedamej. Igår hade jag sovmorgon till typ elva sen var jag uppe några timmar å efter det däckade jag i ytterliggare tre timmar, så oddsen att jag somnar på bion ikväll är wätt höga. Idag har jag varit en sväng i Motala och myst med mamma, tagit en lång och skön promenad vid vattnet i den härliga kalla luften, ibland längtar man tillbaka till Motala, fick även lite riktig mammamat, kött å sås å potatis, mycket gott. Hämtade M på jobbet sen och hann med att införskaffa en assnygg väska på Vila, precis en sån som jag behöver ;) mellanbrun mindre väska med långt smalt axelband så att även jag kan få ha händerna/armarna fria, mycket bra mycket bra.
Albin heter numera Albin the warrior, idag när jag tittade ut genom sovrumsfönstret ser jag att han leker med en fågel som en gång i tiden har sett ut såhär

tänk er denna fast i fryst, död variant. Den kastade han runt med å låg och åmade sig med. Han ville gärna komma in också, stod å hoppade jämnfota utan för fönstret totalt svart i ansiktet smutsig på huvudet och fullt med jord i hela pälsen, inte alltför trevligt. Nä nu måste vi dra, har jag nämt att jag är typ sjuk också?? Har ont i halsen och ont i kroppen, känns som det är influensa på G, hoppas ingen av er läsare ska på samma bio som jag ikväll då smittorisken kan vara något hög.


Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0